Monday, October 03, 2005

Days of my life

Eftersom det händer att jag är hemma på dagarna ibland... så tittar jag ganska ofta på Days of our Lives. Just nu pågår nån sorts konstig intrig där seriens tonåringar åkt till Puerto Rico eller kanske Costa Rica på skolresa och hittat nån gömd rubin och bla bla bla... I alla fall så får man se Brady (ahhh) en hel del utan tröja... en hottie i en daytime soap är inget man ser varje dag. Eh... eller jo iofs om man tittar på DOOL varje dag så gör man ju det...

Söndagsutflykt:

- Skogskyrkogården. En ensam kille gick bakom mig och M hela tiden och jag blev paranoid och trodde att han var ett psyko som ville sticka ner ett lyckligt promenerade par på en kyrkogård. Tvingade M att stå still och titta på en sten tills han gått förbi oss. Sedan tänkte jag att han kanske var en SÄPO-agent in training som tränade på att bevaka folk. Han var ganska dålig på det.
- Fika på Ritorno. Fransk chokladtårta och latte och SvD. Läste bra vju med Alice Timander.
- Shoppingtur till Sickla KÖPKVARTER. Som hade stängt. Vad fan, stänga klockan 16 en söndag, vad är det för stil? Hann i alla fall in och använda deras toaletter. Och handla Torky-papper på Ica Kvantum.

0 Comments:

Post a Comment

<< Home