Wednesday, June 13, 2007

Del 2 i Gulddrakeföljetongen

Jag vet, jag är inte precis snabb... Det är väl snart en månad sedan vinnarna utsågs... Men whatever, quality never goes out of style.

I måndag hade jag ett ärende till östra Söder, och passade på att lunchfika på Lola. (Visst låter det spännande att "ha ett ärende". Istället för det mer mundana "hämtade cykeln på verkstan".) Lola ligger på Renstiernas Gata och är lite större än ett hål i väggen, men bara knappt. Nyskapande salladsmeny och mackor. Och poppis. Det var en strid ström av hungriga under den tid jag satt där. MIn macka med salami, kronärtsskocka och färskost med dragon var mycköt mycköt god. Och så får man en liten fruktsallad till. Lite menlös men hej, vem är jag att klaga.

Kändisspotting: Helena von Zweirgberkish.

0 Comments:

Post a Comment

<< Home