Sunday, October 16, 2005

Lord of the Ring - för femtielfte gången...

Såg LOTR ettan på TV4 igår. Säkert för 15:e gången... Jag kan nästan alla repliker i den, vilket retade M något alldeles underbart mycket. Hoho. Vill läsa böckerna igen, det är ju 6 år sedan sist, så det är väl dags nu. Passar utmärkt för stranden i december. Hoho igen. Sist (och första gången) läste jag dom när jag reste i Aujjustralien, those were the days. Suck.

Hur som helst, så är Aragorn/Viggo så sjukt jävla snygg och manlig. Man blir fan nästan förbannad. M påpekade att han är jävligt lik Sawyer i Lost (en annan av mina favvisar). Det stämmer ju förstås om man ser till hår och skäggstubb, inte många andra likheter. Samma glare kanske. M insåg oxå varför jag får ett frispel när han hotar med att raka av sig skäggstubben... Försökte få honom att svara på vem i The Fellowship han skulle ligga med, om han var TVUNGEN. Det bara gick inte att svara på förstås. "kan du inte be mig välja mellan alv-brudarna istället?". Duh.. som om det skulle vara svårt...

0 Comments:

Post a Comment

<< Home