Wednesday, November 09, 2005

Jag har varit på Teaaater...

Var på Köpmannen igår med Malin H. Det känns som en evighet sedan jag var på teater, i alla fall på Dramaaaaten. Allt blir liksom så mycket mer ... tjusigt där. Trots att det mest var gymnasieklasser där. Shakespeare är ju alltid bra, men jag vet inte... Vi kunde inte riktigt förlika oss med försöket att spela en komedi som ett drama. Och en komedi. Massor av comic relief blandat med antisemitism. Blir lite svårsmält. Dessutom var det ingen karaktär man gillade. Dansscenerna var däremot jävligt coola, utan dom hade det inte varit mycket till upplevelse. Som vanligt satt jag mest och tänkte på hur det kan vara att vara teaterskådis.

5 Comments:

Blogger malin said...

Och jag tänkte på om man kunde se Melinda Kinnamans bröstvårtor.

Så ytlig är jag.

Wednesday, November 09, 2005 3:00:00 PM  
Blogger Andrea said...

Jag tänkte oxå en del på att Jonas Malmsjö var ganska sexig.

Wednesday, November 09, 2005 5:02:00 PM  
Blogger Andrea said...

Och att Gustaf Skarsgård var grymt osexig.

Wednesday, November 09, 2005 5:02:00 PM  
Blogger Hannah said...

Just det. Jag tänkte också på det hela tiden.Att Gustav inte hade någon tajt rumpa och att det blev ännu värre i de grymt osexiga byxorna. Hu.

Wednesday, November 09, 2005 7:15:00 PM  
Blogger malin said...

Fast Malmsjö hade mittbena. Mittbena är inte sexigt.

Friday, November 11, 2005 1:15:00 PM  

Post a Comment

<< Home