Monday, October 31, 2005

Helt slut


Lång helg, mycket shopping. Sköna manchesterbyxor, sköna mormostrosor, sköna (men stickiga) mössor. Men idag drogs hyran så nu känner jag mig pank igen. Det är lustigt vilket litet fönster av rikedom det där är dom där dagarna mellan lön och när autogirot kickar in. Lika stor surprise varje gång, 700 till Csn? men va fan... (ok jag vet att andra har mycket mer, men för mig är det mkt...)

Men jag jobbade ju faktiskt både fredag och söndag på Metro, känns som om jag prenumererar på dom dagarna... Men det är ju bra betalt...

Läste Nöjesguiden i helgen. Tydligen har tv, sent om sider, blivit trendigt. Eller i alla fall nördigt trendigt. Kjell Häglund-trendigt. Ladda ner det SENASTE från USA-trendigt. Ingen credd om man inte sett It's always sunny in Philadelphia... Suck. Vad trött man blir. Varför är det alltid så att det blir "bättre" om man får exkludera folk? Jag kräks verkligen på trendigt...

Vet inte hur trendig Brenda i The Closer är, men hon är i alla fall en cool tjej. I like.

0 Comments:

Post a Comment

<< Home