Thursday, April 13, 2006

”Grey's Anatomy” veckans bästa tv


Säsongstarten för "Greys's Anatomy” var helt enkelt asbra. Det hjälpte helt klart att jag hängt med i Femmans eftermiddagsrepriser veckorna innan, mycket som byggts upp som bara blev bättre och bättre. Bästa sjukhus/såpan just nu. Och då menar jag INTE nån dokusåpa. Bara ordet "dokusåpa" får mig att vilja skriva högt.
LÄGG NER! LÄGG NER! LÄGG NER!

Och japp, Dr McDreamy Patrick Dempsey är absolut en anledning till måste-se-statusen.

"Bones" känns som en serie jag kommer titta på om och när jag är hemma, men inte riktigt dvd-worthy. Visst, kul att se David "Angel" Boreanaz igen, men Dr Brennans våldsamma brist på impulskontroll kändes bara sökt. Och tyvärr, nerd-polarna i labbet var bleka.

Fällde en tår i måndags till veckans "Cityakuten", när killen som fått ett flygplan i huvudet och levde enbart tack vare Dr Pratts hjärtmassage lade sin hand på hans och stoppade honom, vilket förstås ledde till hans död.

First ever: Slog ibland över till "O.C" mitt i "Lost". Och fastnade...

5 Comments:

Blogger Måns said...

Härligt! Du ska få låna OC-boxarna av oss. Hannah har säsong 1 på jobbet.

Thursday, April 13, 2006 10:49:00 PM  
Blogger Hannah said...

Nu har jag tittat i kapp. Och ja - det är bra. Nu kanske vi ska betta om hur många avsnitt Dr Model blir ihop med Dr Asshole. :)

Monday, April 17, 2006 1:51:00 PM  
Blogger Andrea said...

Måns: Som jag sa på telefon dårå... Har redan varit OC-frälst men ledsnade efter halva säsong två.

Hannah: Dr Asshole är ju egentligen en myskille. Eller?

Monday, April 17, 2006 5:46:00 PM  
Blogger Hannah said...

Ja, han är ganska söt. De blir nog lyckliga. Men hur blir det med Dr Malone? Han kommer ju aldrig att få Meredith. Eller?

Monday, April 17, 2006 6:33:00 PM  
Blogger Andrea said...

Nej, det är nog kört. Hon och Shepard är ju faktiskt gjorda för varandra.

Monday, April 17, 2006 7:32:00 PM  

Post a Comment

<< Home