Wednesday, October 26, 2005

Snart kommer "Tove"...

Lunchade med gamla kollegor från Mea-tidningen. Vi bokade direkt nästa träff, 23 november, dagen efter att vår f d chef kommer ut med sin nya själv-döpta tidning "Tove". Då ska vi träffas och eh...berömma den så klart... eller nåt.

Shoppade värmeljus på Granit. Jag vet, nu undrar ni varför då, vet jag inte att det är på Ikea man köper värmeljus? Hur som helst, så splashade jag oxå ut på 4 bordstabletter för hela 9 kronor stycket. I nån sorts bastmaterial som inte går att varken tvätta eller torka av. Bara att slänga. Härligt, jag älskar att slänga saker! Jag är verkligen en hejare på att budgetshoppa. Imorgon ska jag gå på budget-smycke-shoppen (19 kr för alla smycken, köp 7, betala för 5) och göra nya fynd.

3 Comments:

Blogger Sporty Spice said...

Var hittar man så billiga smycken?

Wednesday, October 26, 2005 11:12:00 PM  
Blogger Andrea said...

Finns en shop helt off på Magnusladulåsgatan som verkar sälja restlager från England, många hade labels från engelska kedjor. Helt ok grejor, har fått bra kommentarer om det mesta jag köpte där. Ligger bort mot Netto-butiken, nästan vid Rosenlundsgatan.

Thursday, October 27, 2005 12:08:00 PM  
Blogger Sporty Spice said...

Måste undersökas. Tack!

Thursday, October 27, 2005 7:20:00 PM  

Post a Comment

<< Home