Monday, November 14, 2005

Nu tar jag livet av mig...

Gjorde det där testet alla verkar göra nuförtiden... WTF? Lena PH? Och det absolut värsta är att det mesta stämmer... Utom möjligtvis forskare. För det skulle jag vara otroligt kass på.

Lena PH: Trygghetsfaktor: 50 %
Du vill veta vad du får och föredrar överraskningar som är planerade.
Du blir ofta elakt kallad "typiskt svensk", men det gillar du. Ambitiös och engagerad.
Du tänker själv, för det har magistern sagt att man ska.
Lämpliga yrken: Projektledare, Forskare, Bensinmacksföreståndare.

5 Comments:

Blogger Sofia said...

Mycket intressant. Det stämmer förvånansvärt bra. Antingen får jag byta arbetsgivare eller så måste jag kanske flytta till Smedjebacken eller någon annan mindre håla. Jag blev nämligen:

Ernst Billgren
Trygghetsfaktor: 36 %

Du jobbar lite för att vara rörlig.
Det är ju bra på arbetsmarknaden, tänker du. Det är rätt tänkt.
Så du hänger med. Du är pigg på nytt, men vårdar dina gamla upptäckter.
Säkert lycklig i dina förhållanden. Kräsen utan att tappa perspektiven.

Lämpliga yrken: AD på reklambyrå, Stjärnjournalist på lokaltidning, Musiker.

Monday, November 14, 2005 1:17:00 PM  
Blogger Hannah said...

Jag blev också Ernst Billgren! Haha!

Monday, November 14, 2005 10:28:00 PM  
Blogger malin said...

Jag med!

Tuesday, November 15, 2005 9:52:00 AM  
Blogger Andrea said...

Tja, era tidningar är väl mer eller mindre lokaltidningar, så det känns ju som om ni hamnat väldigt rätt!

Tuesday, November 15, 2005 11:01:00 AM  
Blogger malin said...

Ha, bara för att du är Lena Ph och bara vill vara trygg.

Wednesday, November 16, 2005 10:28:00 PM  

Post a Comment

<< Home