Thursday, October 27, 2005

Lost blir bara mer och mer weird


Det är inte så att jag inte gillar Lost längre, men det känns annorlunda bara, nu har det blivit så weird att precis vad som helst kan hända. Vilket ju iofs inte är dåligt. Jack jobbar hårt på att cementera sig själv som dum i huvet, igår var han ju bara så jobbig.

Sedan fastnade M och jag i Tredje Skiftet, som jag egentligen aldrig tittar på, tycker att det suger. Bevisar bara att man kan titta på mycket skit bara man är två som gör det. Vi strösslade iofs tittandet med att diskutera var och hur vi ska åka i Asien. Det börjar kännas helt out of control nu, man vill liksom se hela skiten på en gång. Och så går jag igång på nåt ställe eller land, övertalar M om att det är toppen och lagom tills han är övertygad så har jag ledsnat och säger "men... ska vi verkligen åka dit?". Förstår om han blir en smula frustrerad.

1 Comments:

Blogger Sporty Spice said...

Jag kan stolt meddela att jag inte sett ett enda avsnitt!

Thursday, October 27, 2005 7:20:00 PM  

Post a Comment

<< Home