Tuesday, November 15, 2005

Lämningsspeed i magen

Maxpuls på jobbet redan klockan 09.15 är ju ingen ideal start på dagen. Jag har inget emot att lägga in högsta växeln när det är deadline, men då rör det sig oftast om nån timme på slutet av dagen, inte det första som händer. Nu vet inte kroppen om att den kan varva ner, och med en kopp kaffe på tom mage dessutom är det ett under att jag inte fått ett epileptiskt anfall än... Alltid lika roligt när annonsavdelningen säljer några extra sidor två dagar före lämning... Rita om är inget jag gärna gör, även om jag motvilligt får erkänna att sidorna faktiskt blev bättre...

Jag är nog extra speedad eftersom avresedatum till Asien börjar närma sig, bara 3 veckor kvar imorgon. Får lite mild panikångest när jag tänker på det. Bisarrt att jag fortfarande får resfeber... Som vanligt så "vill" jag inte åka när det närmar sig, aldrig är det så trevligt att bo i Stockholm och jobba som alldeles innan man åker. Naturligtvis beror det på att mitt undermedvetna vet om att jag ska få ligga i solen hela vinterna och därför är jag så extra lycklig.

0 Comments:

Post a Comment

<< Home