Monday, May 15, 2006

Dagens House


Hugh Laurie och gästskådespelande Skye McCole Bartusiak, från superavsnittet "Kids".

Ögonblick 1: House åker hem till Cameron för att be henne komma tillbaka till jobbet.
Även om jag tycker att Cameron är en whining b-tch så myser jag åt att House vill ha tillbaks henne.

Ögonblick 2: House åker hem till Cameron för att be henne komma tillbaka till jobbet. Igen. Efter att ha "intervjuat" tre andra för hennes jobb inser han att han måste få tillbaka henne (min tolkning...). Fast att Cameron verkar tro att det räcker med en dejt för att få House på fall är ju lite komiskt. How little she knows him. Bäst är att House hela tiden sneglar in hos Cameron, uppenbarligen mycket nyfiken på hur hon har det hemma.

(Ok, nu viker jag mig åt mig själv. Men det är så kul att köra fullt ut när man får en tv-crush. tack för inspirationen, Karin!)

2 Comments:

Blogger karin said...

haha. min crush har svalnat lite av att det tar så lång tid att ladda ner slutet på säsong ett och säsong två... väntan suger! (min min pojkvän är lite tacksam, tror jag)

Tuesday, May 16, 2006 5:06:00 PM  
Blogger Andrea said...

jag försöker få min sambo att ladda ner avsnitt från säs 2 när jag är på jobbet. hittills har han vägrat. han har tydligen viktigare saker för sig. vad nu det kan vara?

Tuesday, May 16, 2006 7:34:00 PM  

Post a Comment

<< Home