Wednesday, November 16, 2005

Provtryck rocks

Fick provtryck på det jag sitter och jobbar med, vilken lyx! Så himla skönt att se sakerna i print och känna sig lite lugnare. Det blir lätt en sån hype här på SvD när såna här saker ska tryckas, det finns ingen rutin på det, så alla är tokstressade. Vilket är lätt att ryckas med i, även om jag försöker behålla lugnet och tänka: "jag har gjort hundra såna här produkter, ta det lugnt...". Nu är det hur som helst snart klart, tack och lov.

Är asnöjd med min David Gray-skiva. Det beror kanske mest på att jag får lyssna på något annat än mina gamla cd-ar från cirka 1998. Insåg häromkvällen att det var då jag var som mest intresserad av musik och köpte som mest skivor. Efter det har alla pengar gått till långresor, så nu är jag hopplöst efter...

Vilket ännu mer bevisas antar jag av att jag går och köper David Gray... "White Ladder var ju bra, så den här måste ju vara bra...". Eller att jag förra veckan lyssnade oavbrutet på Sheryl Crows "senaste" skiva ”C'mon c'mon! från 2002...
Jag är som Andres Lokko, fast i det, i mitt fall sjukt ocreddiga, förflutna.

0 Comments:

Post a Comment

<< Home