Friday, September 08, 2006

En daglig dos av vänlighet...


... eller är det kanske en dos av självgodhet? Har börjat ge bort min SL-biljett till folk som står och köar för att betala. I alla fall de gånger jag är tvärsäker på att jag inte ska använda den igen. Vilket är nästan alltid. De flesta har hittills sett glada om än något förvirrade ut. Säker beroende på att jag har Ipoden på högsta volum och därmed i princip skriker dem i örat: ”JAG HAR JUST ÅKT PÅ DEN!”

Min förhoppning är att så snart det här beteendet sprider sig ska folk fatta direkt vad som händer. M gör samma sak och häromdagen stod det en kille och verkligen väntade på att få en biljett. Det fick han. Själv föredrar jag att överraska. Gärna kvinnor/tjejer. Fast vore jag inte sambo så skulle jag ge biljetten till den snyggaste killen...

Och nej, jag åker inte på halv biljett... det var bara den enda bilden jag hittade.

1 Comments:

Blogger Sporty Spice said...

Du är en SL-ängel.

Monday, September 11, 2006 5:41:00 PM  

Post a Comment

<< Home