Saturday, November 19, 2005

Jag älskar min Wera

Älskar min Wera-kofta som jag köpte på Åhlens i höstas (för nu är det väl vinter?) Den är så bisarrt användbar och snygg, och jag har fått mer komplimanger för den än för nåt plagg jag nånsin haft. Önskar att jag själv kunde ta all cred för inköpet, men det var M som plockade ned och sa "prova den här". Han har verkligen klockrätt i ungefär 75 % av fallen när det gäller mina kläder. Däremot så har han tokfel i dom andra 25%... Det enda trista med koftan är att den inte kan följa med till Asien, merinoull gör sig nog inte så bra där. I alla fall inte om man inte tänker spendera hela resan i deras fryskalla luftkonditionerade shoppingcenter. Jag blir dock lite schizo när jag läser copyn för Wera-kollektionen: "Wera är ett dressat sortiment för den välklädda kvinnan som letar efter en välmatchad garderob." Eh... ok, jag är ju varken välklädd eller matchad, och ingen Izabella Scorupco heller (jävlar vad snygg hon är...)

0 Comments:

Post a Comment

<< Home